Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

Πριν απ' όλα....Primer!

Θα ξεκινήσω με μία ερώτηση. 

Πόσο χρόνο σας παίρνει για το μακιγιάζ σας; Φυσικά αυτό εξαρτάται αν κάνετε πρωινό ή βραδινό μακιγιάζ αλλά όσο χρόνο και αν περνάτε είναι πολύτιμος! Γι' αυτό δεν αξίζει ούτε σε εσάς ούτε στο μακιγιάζ σας να το δείτε να αλλοιώνεται μετά απο λίγο. 
Σε αυτό θα βοηθήσει ένα καλό primer προσώπου και ματιών, το οποίο θα λειάνει την επιφάνεια που θα μακιγιάρετε, θα καλύψει αισθητά τους πόρους, θα απαλύνει τις γραμμές έκφρασης, προετοιμάζοντάς την επιδερμίδα για ένα σταθερό και λαμπερό μακιγιάζ!

Κάποιες γυναίκες μακιγιάρονται περισσότερο από άλλες αλλά σε αυτό που θα συμφωνήσουμε όλοι είναι ότι οι περισσότερες χρησιμοποιούν foundation και σκιές ματιών. Επομένως ένα καλό primer είναι απαραίτητο σε όλες τις γυναίκες.

Παρακάτω θα σας δείξω face primer και eye primer.


Face Primers:
 
1. Avon MagiX face perfector spf20
Η υφή του είναι απαλή σχεδόν διάφανη. Πρέπει να το απλώσετε γρήγορα σε όλο το πρόσωπο καθώς έχει τη τάση να στεγνώνει αμέσως. Αφήνει στην επιδερμίδα ένα υπόλευκο φινο πέπλο εξαφανίζοντας πόρους  και λιπαρότητα. Είναι άοσμο.


2.Make Up For Ever high definition primer
 Ένα από τα καλύτερα face primer που θα μπορούσατε να επενδύσετε για το νεσεσέρ σας. Από τη πολύ βολική αντλία βγαίνει η κατάλληλη ποσότητα για όλο το πρόσωπό σας. Είναι αρκετά ρευστό αλλά δουλεύοντάς το για να απλωθεί μετατρέπεται σε ένα διάφανο matte φιλμ. Έχει αισθητή αλλά διακριτική μυρωδιά καθαριότητας και λουλουδιών. 


3. Sephora smoothing primer
 Το συγκεκριμένο primer είναι αρκετά οικονομικό, περίπου 11€, και η απόδοσή του αρκετά ικανοποιητική. Είναι ένα διάφανο gel, άοσμο που εξαφανίζει τη λιπαρότητα ειδικά στη T-zone του προσώπου σας. Θα σας το πρότεινα για το καθημερινό σας primer.


4. Catrice Prime and Fine
 Ένα υπέροχο primer που μου έφερε η αδερφή μου από ένα ταξίδι της στην Ιρλανδία, αν και ειναι γερμανικά. Έχει ένα απαλό ρόζ χρώμα και μια πουδρέ αίσθηση. Απλώνεται σαν ένα διάφανο πέπλο, γεμίζει τους πόρους και απαλύνει τις γραμμές έκφρασης. Είναι άοσμο, πολύ οικονομικό και animal testing free.




Eye Primers:


1. Mac Paint Pot in Painterly
 
Πρόκειται για μια πολύ συμπυκνωμένη σύνθεση σε κρεμώδη υφή η οποία μόλις απλωθεί μετατρέπεται σε ένα στεγνό και matte φινίρισμα. Τα paint pot της Mac δεν είναι ακριβώς primers αλλά εξαιτίας της σύστασής τους επιλέγοντας το φυσικό χρώμα Painterly (στη φωτο) μειώνουμε τις δυσχρωμίες στο καπάκι του ματιού μας και να δημιουργούμε τη τέλεια βάση για τις σκιές ή μολύβι χάρη στην σχεδόν αδιάβροχη σύστασή της. Δεν είναι τόσο οικονομικό, 22€, αλλά χρησιμοποιώντας το για τις πιο ειδικές περιστάσεις θα σας κρατήσει πολύ!

2. Sephora Eye primer
Το συγκεκριμένο eye primer το βρήκα κατά τύχη μια ημέρα που χάζευα στη Sephora. Προσφέρει ένα συμπαθητικό αποχρωματισμό των βλεφάρων προετοιμάζοντάς τα για τη τοποθέτηση του μακιγιάζ ενώ ταυτόχρονα matt-άρει τη περιοχή εμποδίζοντας τις σκιές να μαζευτούν στη σχισμή. Είναι αρκετά καλό, ίσως για το καθημερινό σας eye primer και οικονομικό.
Η Sephora βγάζει και άλλο ένα eye primer σε βαζάκι σαν το paint pot της Mac.



Αυτά για τα primers!! Ελπίζω να σας βοήθησα και περιμένω τυχόν απορίες σας.

Φιλιά

9 comments:

  1. Λατρευω τα paint pots της Mac!!Ειναι απιστευτα σταθερα και εχουν πολυ ωραια χρωματα!
    Το Make Up For Ever high definition primer θελω να το δοκιμασω αν και προς το παρον δεν φοραω primer στο προσωπο..ενυδατικη+πουδρα ειναι ΟΚ για καθε μερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλύτερα έτσι ώστε να μη βαραίνεις το πρόσσωπό σου. Αλλά για τα πιο βραδινά μακιγιάζ σου χρειάζεται ένα primer και μετά θα δείς ότι δε θα μπορείς να φανταστείς ιδιαίτερη εμφάνιση χωρίς αυτό!!
    (paint pot lover too!)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχάς καλώς σε βρήκα!Είμαι η νέα σου follower!
    Μ'αρέσει πολύ το blog σου! Στο θέμα μας λοιπόν...
    Για το πρόσωπο, έχω δοκιμάσει της Clinique, το pore minimizer...ήταν ικανοποιητικό όσον αφορά τους πόρους!
    Το smoothing primer από Sephora μου το έδωσαν την τελευταία φορά σε δείγματα...συμφωνώ μαζί σου, καλό για καθημερινό!
    Το high definition primer από MUFE είναι στη wishlist μου...
    Για τα μάτια, τα paint pots όντως μειώνουν απλά τις δυχρωμίες!
    Το primer potion από Urban Decay μου κρατά σταθερή τη σκιά 3-4 ώρες... Είμαι στην αναζήτηση ακόμη, καθώς θεωρώ το primer για το πρόσωπο δευτερεύον σε σχέση με αυτό για τις σκιές!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello νεα μου follower!
      Χαιρομαι που σου αρεσει το blog μου και ανταποδιδω για το δικο σου!
      Το clinique θελω πολυ να το δοκιμασω και επισης θα ηθελα ολα τα πραγματα που επανω τους εχουν τη λεξη urban decay! Πιστευω δεν ειμαι μονη!
      Οσο για το ποιο ειναι πιο σημαντικο primer ειναι αναλογα με τις αναγκες του καθε προσωπου. Εγω ειμαι flawless skin freak και ετσι θελω και του προσωπου αλλα και των ματιων ακομα και για τη καθημερινη nude σκια μου!
      Φιλια
      xxx

      Διαγραφή
  4. Καλορίζικο το blog!
    είμαι μεγάλη φαν των primers χρησιμοποιώ face primer ακόμη και όταν δε χρησιμοποιώ foundation γιατί μου αρέσει πιο πολύ η επιδερμίδα μου μετά και η εφαρμογή των διάφορων face products. Αυτό των Sephora είναι το καθημερινό μου και το αγαπημένο μου το prep+prime από MAC. Θέλω να δοκιμάσω κι ατό της MUFE βέβαια.
    Και eyeprimer χρησιμοποιώ πάντα, το insurance της Too faced αν κι έχω δοκιμάσει κι άλλα μέχρι να καταλήξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!
      Χαιρομαι που εισαι fan των primers οπως και εγω καθως πιστευω πως ειναι πολυ σημαντικα τοσο για το καθημερινο οσο και για το βραδινο μακιγιαζ.
      Το mac prep & prime δε το εχω χρησιμοποιησει αλλα ειναι στα υποψιν!
      Οσο για το MUFE αξιζει καθε cent κατα τη γνωμη μου!

      Φιλια

      Διαγραφή
  5. Kalispera sunonomati!! :) Tha ithela na pw oti exw k egw to MagiX face perfector tis Avon k oti einai apisteuto! Ontws stegnwnei grigora k pragmatika ksexnas ti liparotita gia wres! Episis egina melos sto blog sou to opoio m'aresei polu gia na pw tin alitheia ara tha ta ksanapoume! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xairomai toooso polu pou sou aresei to blog mou kai euxomai na vlepw suxna sxolia sou kai na ta leme.
      an exeis twitter kane me follow! @laourasbeauty.

      filia!

      Διαγραφή
  6. Λάουρα μου μόλις βρήκα το blog σου σε μια ''νυχτερινή περιπολία'' μου οπότε ας καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου για τα primer.
    Για πρόσωπο έχω δοκιμάσει μόνο ένα και αυτό είναι των sephora . Δεν είδα να κάνει τίποτα. Τίποτα όμως !! Μη σου πως πως η ενυδατική που έβαζα τότε από galenic για ματ αποτέλεσμα λειτουργούσε πολύ καλύτερα ως primer.
    Για μάτια έχω δοκιμάσει τρία primer. To ένα είναι από essence , το άλλο avon και το τρίτο από too faced. Το πρώτο μου άρεσε αρκετά ( και ως κονσίλερ ακόμα) αλλά δύσκολα το βρίσκω.Από avon με ξετρέλανε και το χρησιμοποιώ έως και σήμερα. Το τρίτο ήταν αντικειμενικά πολύ καλό κτλ αλλά ήταν τόσο μα τόσο ματ και σκληρό μετά που εγώ δυσκολευόμουν στο να δουλέψω τις σκιές. Παρά ήταν ''primer''.
    Καλή συνέχεια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact

2014 Copyright @Laouras Beauty Blog. Από το Blogger.

Search

© 2011 Laoura's Beauty Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena