Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

2014 First Beauty Arrivals!

My beauties!!!

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!

Εύχομαι φέτος να είναι μια δημιουργική χρονιά γεμάτη αγάπη, ευτυχία, χρώμα και φιλιά!

Πως περάσατε; Κάνατε τρέλες; Θέλω να τα μάθω όλα!

Εγω σήμερα θα εγκαινιάσω το 2014 με ένα θέμα που με έχει ξετρελάνει!

Νέες beauty αφίξεις που έχουν γίνει ηδη αγαπημένες!

Ξεκινάω.

MAC Satin Lipstick in Captive



Αυτό το κραγιόν το ήθελα πολύ καιρό ώσπου έφτασε η στιγμή και μου το έκανε δωρο μια φίλη που μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τα κραγιόν! 
Έχει το αγαπημένο μου τελείωμα από όλα τα κραγιόν MAC , Satin, που ειναι ενυδατικά, σταθερά, φοβερή απόδοση χρώματος και διάρκεια. Δηλαδή, για μένα η τέλεια σύνθεση.



Το MAC Captive για όσες δε το ξέρετε, έχει μια υπέροχη απόχρωση σάπιου μήλου, βαθύ ροζέ κρασιού, και ίσως άγουρων βατόμουρων.
Το ξέρω οτι το παράκανα αλλά πρέπει να με έχετε μάθει μέχρι τώρα. 
Είμαι της αίσθησης και της περιγραφής....


MAC Lip Pencil in Vino



Εδώ και μήνες, βλέπω αυτό το μολύβι να φιγουράρει στα χείλη πολλών makeup artists που ακολουθώ στα social media και κάθε φορά έλεγα "πρέπει να το πάρω, πρέπει να το πάρω..." 
Για άλλη μια φορά με πρόλαβε μια άλλη φίλη που έχει και αυτή την ίδια μανία με εμένα με τα κραγιόν.....τελικά είμαστε πολλές με την ίδια μανία!!!!

Μου ήρθε δώρο, λοιπόν, και είναι θεικό. Σκοτεινό, έντονο, στις αποχρώσεις του ώριμων κερασιών, ενός κόκκινου παλαιωμένου κρασιού.



Όταν το φοράω, νιώθω λίγο "εποχής", αν με καταλαβαίνετε..


INGLOT HD Illuminising Loose Powder



Πρίν λίγες μέρες, πήγα με δύο άλλες φίλες, (έχω πολλές φίλες!), επίσης beauty bloggers, μια βολτούλα στα INGLOT.
Θα πω την αλήθεια. Δε περίμενα να βρω κάτι διαφορετικό, κάτι που θα με συναρπάσει ή που θα με ξεσηκώσει να ψωνίσω.

Και όμως. Αυτό που δε περίμενα....συνέβη. 

Η κοπέλα στο κατάστημα μου σύστησε μια πούδρα που όπως είπε, είναι πούδρα τελειώματος, διορθώνει το δέρμα, απαλύνει τις γραμμές, δίνοντας ένα HD τελείωμα ιδανικό για κάμερες και φωτογραφίες.
Τι ήταν να ακούσει η beauty blogger ότι αυτή η πούδρα θα της δώσει τηλεοπτικό πρόσωπο;

Την αγόρασα και από τότε απλά τη χαζεύω.

Έχει 4 -5 αποχρώσεις ανάλογα με το τόνο του δέρματος σας. Εγω πήρα το νούμερο #42 που είναι σε φυσικο/ροδακινί τόνο.

Είναι σε ελεύθερη μορφή, λίγη ποσότητα και στο pan φαίνεται πως περιέχει πολύ glitter το οποίο κατα ένα φανταστικό τρόπο είναι πολύ πολύ διακριτικό. Τη περνάω σε όλο το πρόσωπο και ειμαι έτοιμη για Lights.....Camera.....Go!!!



Σου δίνει πραγματικά τρισδιάστατο αποτέλεσμα, απαλύνει γραμμές, ουλές, κοκκινιλες.
Πρέπει να τη δοκιμάσετε για να με καταλάβετε! Και να φωτογραφηθείτε! 



Η τιμή της ειναι 18€ αλλά με τόσες εκπτώσεις που βάζουν τα INGLOT θα τη πάρετε σε καλύτερη τιμή.
Αν την έχετε δοκιμάσει θέλω πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας..

Αυτά λοιπον είναι τα πρωτα beauty products της νέας χρονιάς και είναι ήδη αγαπημένα!

Εσεις; Ποιά ηταν η πρώτη 2014 beauty αγορά σας;;

Καλή Χρονιά my beauties!

Όπως πάντα,

stay healthy & beautiful

xxx







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact

Powered By Blogger
2014 Copyright @Laouras Beauty Blog. Από το Blogger.

Search

© 2011 Laoura's Beauty Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena